dinsdag 3 november 2015

Pax kast hoogte plafond

Dit betekent dat je rekening moet houden met de hoogte van je plafond. Ik heb nl een plafond hoogte van 242cm en wil graag een kast plaa. Ik wil een pax kast plaatsen in een kamer met een hoogte van 235cm.


Ik hoop wel dat de plafond en vloer overal egaal is anders kan het . Ik noem het liever de horror-IKEA- PAX - kast , kortweg horrorkast!

Tips bij aankoop PAX Garderobekast ? IKEA - Part LII posts aug. Ervaringen kastenwand op maat? Meer resultaten van forum. Mijn oog is gevallen op de Pax kast van Ikea, maar deze is voor een hoogte van meter, ons plafond is meter.


Heb jij een soortgelijke klus? Volgens de specificaties minimale plafondhoogte 2cm. Plafondhoogte klant 2cm.

Het plafond is verlaagd met een houten profiel en met stucwerk dus heeft weinig. Ikea pax kast breedte 50cm hoogte 2mmoet wat . Ik wil met een vriendin een Ikea Pax kast in elkaar zetten (hoge kledingkast te zetten (de hoogte van de kast vs de hoogte van het plafond ). Wij maken voor voor u schuifdeuren exact op maat van vloer tot plafond en van wand tot wand. Heeft u een ikea pax kast staan of wilt.


De afmetingen van deuren zijn: hoogte : 230cm breedte: 45cm nu voor 3- . De Pax is behalve in 2ook in hoogte 2te verkrijgen. Ik heb een PAX kast op het oog, nu moet ik losse onderdelen kiezen voor er in. Ik heb het hanggedeelte (wat meestal op ooghoogte hangt) lager . Je hebt minimaal een plafond van 2. Het gaat om een inloopkast met aan iedere kant PAX kasten waarbij de ruimte boven de kasten moet worden afgewerkt.


PAX kasten staan bekend om hun stevige constructie, slimme interieuroplossingen en soepel sluitende. Door basiselementen en deuren uit de PAX serie te combineren met. Met de schuifdeuren van de populaire PAX - kast kun je namelijk heel. In de woonkamer staat een kast tot aan het plafond.


Een kast met schuifdeuren kun je op elke gewenste maat maken en vraagt.

Bepaal de hoogte van de deuren (afstand tussen vloer- en plafondrail , min cm ). Soort meubels: KLEDING KAST PAX ZONDER DEUREN. Wil je een kledingkast op maat laten maken? Een hoogte van 75m is voor de meeste mensen geen probleem.


Benut de ruimte in de hoogte. Bouw van vloer tot plafond en gebruik de bovenste schappen in de kast voor het opbergen van koffers en andere spullen die . Binnenwerk van Ikea Pax kasten , op maat gemaakt tot plafondhoogte. Deuren van mdf met notenfineer en zwarte mdf herlijst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts