donderdag 28 mei 2015

Lang haar knippen youtube

De vlecht gaat gebruikt worden voor een nieuw haarstukje. Daar gaat mijn extreem lange haar. Wow dat ziet er anders uit he? Ik wilde graag weer mijn puntjes bijwerken.


Besloot er meteen een extra video van te maken. De 16-jarige Femke doneerde al vier keer haar lange haar.

Ik besloot om mijn haren zelf in laagjes te knippen aan de hand van een aantal filmpjes die ik had. Heel lang zwaar haar kan ook door de juiste techniek goed vallend geknipt worden. Ifi Samoe had lang haar , en nu heeft ze een kort koppie. Maar de 11-jarige ging niet louter voor een. Kapster Anneke Verbruggen geeft tips en trucs om het haar van je kind zelf.


Bedankt voor het Abonneren. Knip al heel erg lang zelf mijn haren. Kan het doen wanneer ik wil en.

Puntjes boven op haar kun je heel makkelijk zelf knippen. Neem een lok haar , leg die over je. In deze video laat ik je zien hoe je je eigen haar in laagjes kan knippen. Bekijk hoe ik mijn haar in laagjes knip ! Van extreem lang haar naar extreem kort.


Gisteren ging ik naar kapper die de schaar rigoreus in mijn haar zette. Zoals jullie kunnen zien, ben ik van heel lang haar naar een lange bob gegaan! Hoe kan het dan dat ze steeds.


The Chair Professionals zien hoe jij je haar het. De eerste keer je eigen haar knippen is best eng. Sommige filmpjes beginnen met: pak gewoon je keukenschaar. Laagjes knippen in lang haar Laagjes knippen in kort haar.


Kapsels met laagjes omlijsten je gezicht en versterken je . Iemands haar knippen kan een oefening in creativiteit zijn, een kwestie van geld. Wij hebben hier de tips en tricks om een schuine pony te knippen. Kam je haar naar voren en gebruik een puntkam om de breedte van je pony te bepalen. Toegevoegd na minuten: ik heb dik en lang haar , als het nat is heb ik half gegolfd- half stijl haar.


Op kun je hier veel videos over vinden.

-kapper Theo Knoop knipt een model in zijn nieuwe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts