donderdag 26 april 2018

Aanbetaling particulier

Ze wilde dan wel een aanbetaling hebben van 100. Dit klinkt als een particulier. Aanbetaling terugvragen bij koop op afstand sep. Meer resultaten van radar.


Wanneer u een product koopt, moet u soms een bedrag aanbetalen. Op ConsuWijzer leest u hoeveel u maximaal mag aanbetalen, wat als een ondernemer .

Mag ik als verkoper de aanbetaling houden als de koper van het product afziet? Het gaat hier om een particuliere aankoop, zonder aankoopovereenkomst. Ik wilde graag de pup hebben en heb hier ook een aanbetaling voor gedaan. Is de verkoper een pup handelaar of een particulier ? Het betreft handel tussen particulieren.


Hallo,Mijn vriendin heeft onlangs (afgelopen week) een aanbetaling gedaan ( van het bedrag) ter aanschaf van een stinkdier. De regels over aanbetalen. De verkoper vraagt een aanbetaling.


Hoeveel mag dit maximaal zijn?

Beste, iemand hier ervaring met aanbetalingen ? Ga bij een particulier kijken voor een fiets maar heb pas over weken mijn A. Hallo allemaal, Ik heb het volgende probleem. Een tijdje geleden ben ik wezen kijken naar een 2e hands auto via een particulier. Heeft u bij een particulier gekocht?


Dan zijn uw rechten anders. Bekijk onze video Bij levering van mijn aankoop (bijv. een bank) is er iets stuk. Goedemiddag, Vanmiddag heb ik mijn auto mondeling verkocht, de koper heeft een contante aanbetaling van 1euro gedaan. Moet ik eigenlijk wel aanbetalen.


Niet alleen particulieren bieden hun spullen aan maar ook wordt er steeds meer. Auto kopen van een particulier : waar moet ik op letten? Geen buitenlandse lieden die een aanbetaling of premie willen. Willen een eerlijke aanbieding en een overeenkomst die is gebaseerd op . Hier tips om die te verlagen.


Ontdek tips voor minder risico over betalingsschema en aanbetaling aannemer ! Het Fiets Privé Plan is een consumentenkrediet en kunt u als particulier aangaan. Het uitzoeken van een nieuwe Audi is een leuk maar ook serieus moment. Zo creëert u alvast een aanbetaling voor uw volgende auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts