woensdag 1 april 2015

Wc papier hamster

Maar eet hij dat dan niet op? Hoe veel wc - papier in het hok leggen? Meer resultaten van forum. Stemmen fotowedstrijd December: Hamsters met wc papier jan.


Fotowedstrijd December: Hamsters met wc papier dec.

Hamsters zijn heel blij als je één of twee velletjes (zachte) wc - papier geeft. Ze versnipperen dit en gebruiken dit als nestmateriaal. Ze vinden dit lekker zacht en.


Ik heb sinds kort een hamster ik heb heel lang zitten zeuren en toen had mijn. Wc rolletjes en niet gekleurd wc papier kan gewoon in de kooi, . Naar het toilet gaan in Taiwan wordt binnenkort een dure grap. Door een prijsstijging betaal je daar straks voor een pak toiletrollen .

Dit voor de gezondheid van de hamster. Ze slepen het papier zelf ergens naartoe en maken er daar zelf een gezellig . De verzorging van de hamsterkooi bestaat uit . Ook hamsters moeten wel eens poepen, en ze zijn heel goed zindelijk te maken. Nou had ik gelezen dat hamsters van papier houden, dan kunnen. Ik zou dan van dat grijze wc - papier geven of van die speciale nestwatten.


De Russische dwerghamsters komen van oorsprong uit Noord-Kazachstan. Dit hoeft niet eens een fluoriserend slaaphuisje van de dierenwinkel te zijn, met een stapel toiletpapier maak je de hamster nog een stuk blijer. Daarbij gaf ik toen het moederdier WC papier om een nestje te maken,. Mijn vraag is nu: Kan een hamster WC papier opeten of is dat maar . Geef hem een paar flinke repen wc - papier of keukenrol, rol gerust een flink stuk af, . Mijn hamster plast in zijn nachthok. En zo nee hoe los ik het op?


En wat is goed nestmateriaal? Ze zijn bedoeld voor een hamster of ander knaagdier om hie.

Keukenrol of wc - papier wat nog op een rol zit is helemaal feest! Voor de winkels stonden de afgelopen dagen lange rijen met hamsterende Venezolanen die hoopten nog iets te kunnen krijgen voor hun waardeloze .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts