maandag 25 juni 2018

Afzien van koop tweedehands auto

Deze schade is vastgesteld op van de aankoopprijs. Betaal je niet op tij dan mag de verkoper je aan de overeenkomst houdenen moet je de auto. Koop je een auto van een professionele verkoper, dan kun niet zomaar je geld terug. Je koopt een tweedehands auto , maar die blijkt een gebrek te hebben. Nu komt het, mn vriend wil van de koop afzien want heeft een.


Auto gekocht zonder garantie.

Vrij dure auto kapot binnen dagen, mijn rechten? Meer resultaten van forum. Ik ben niet tevreden over de tweedehands auto die ik heb gekocht. Een tweedehands auto moet ook goed zijn. U hebt met de verkoper namelijk een koopovereenkomst.


Bent u zo ontevreden over uw aankoop dat u de koopovereenkomst wilt ontbinden? Wie leest de inhoud van de “algemene verkoopsvoorwaarden”, die je ondertekent bij de aankoop van een wagen? Misschien kunt u nog afzien van de aankoop wanneer u daar een andere.


Echter, direct na het plaatsen van de handtekening (dagen) is er iets gebeurd waardoor ik moet afzien van de aanschaf.

Het betreft een nieuwe auto bij een . De koper van een tweedehands auto loopt per definitie meer risico op. Afzien van non-conformiteit bij de koop van een auto , mag dit? Wel of geen garantie bij een tweedehands auto maakt dus niet uit, dat wil zeggen de eerste . Ik heb de koop gesloten onder voorbehoud van proefrit naar reparatie.


Mijn vraag komt voort uit de gedachten dat ze toch van de verkoop geen afzien aangezien de. Hallo, Ik ben bij een officiële VW dealer een auto gaan bezichtigen en proefrijden. Daarom heb ik besloten om de auto niet te kopen.


Gaat de aankoop gepaard met het verkrijgen van een krediet (bv. een auto ) en kan de verkoper zelf dat krediet niet verstrekken, vergeet dan . Als ik een tweedehands auto koop via internet, mag ik die koop dan annuleren. Het is denkbaar dat je een auto wil kopen die niet kan rijden, . Heb je wettelijke garantie op een tweedehands auto ? Op het koopcontract stond “Gekocht zoals gezien”. BOVAG garantie en kunt besluiten de auto zonder garantie te . Zorg er daarom voor dat bij aankoop van een tweedehands auto je het. Naar gelang het resultaat van de controle zul je: afzien van de koop of .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts