donderdag 12 maart 2015

Witte aanslag zwarte tegels badkamer

Vieze voegen in de badkamer kun je schoonmaken door water en. Mix een kopje water en een kopje witte azijn, doe het in een spuitflacon, en spuiten maar. Persoonlijk vind ik het poetsen van de badkamer één van de rot klusjes.


Ellenlang aan het schrobben, voordat je ook maar een beetje resultaat . De badkamertegels schoonmaken is een hele uitdaging.

Badkamertegels schoonmaken – Boenklus 12. Witte vlekken van zwarte badkamertegels posts dec. Matte tegels in de badkamer kalkvrij krijgen posts aug. Voegen douchetegels ECHT goed schoon krijgen posts feb. Meer resultaten van forum.


In de badkamer heb ik een zwarte tegelvloer. Daar waar wel eens wat water blijft staan hebben zich witte vlekken gevormd. De vraag van Rosalie Verhoeven uit Uden: Hoe krijg ik schimmel uit mijn badkamer ?

Kalkaanslag, de vervelendste schoonmaakklus van de badkamer. De beste tip om de witte aanslag van je donkere badkamertegels te. Ik heb op mijn douchevloer, die bestaat uit natuurstenen tegels , een witte aanslag zitten - vooral bij de voegen.


Volgens mij is het kalkaanslag. Tip: Donkere badkamertegels met witte aanslag reinigen. Wij kregen ook een nieuwe badkamer zwarte tegels en glazen wanden en . Kalk zie je heel goed op de kraan, het ziet eruit als een witte waas. Soms zit er ook zwarte aanslag dit zijn vaak schimmelachtige vervuilingen.


Maak voordat je begint met het schoonmaken van douchetegels met een . Toegevoegd na minuten: Ik heb het schoonmaakazijn een hele nacht laten inweken. Kringen, schimmel, verkleuringen of vlekken, je badkamertegels kunnen. Weg met zwarte randjes, kalkaanslag en opgedroogde kringen. Geen plek in huis die zo snel smerig wordt als de badkamer. Probleem 2: Vuile voegen in je tegelmuur.


Ik heb witte aanslag op de vloertegels in de badkamer. Wil zo graag weer mijn zwarte tegeltjes terug. Als je dan toch in de badkamer bent: dit zijn vier tips voor het.

Met name op glas en chroom is het dunste, witte laagje kalk al snel zichtbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts