dinsdag 24 maart 2015

Ikea recepten zalm

Zet de oven aan op 200° C. Volg de aanwijzingen op het pak. GRÖNSAKSKAKA en verwarm de groentetaartjes. Wrijf de ontdooide zalmfilets. Bekijk hier alle recepten uit de finale, bijvoorbeeld quinoa met zalm.


De Zweedse keuken is gebaseerd op oude tradities. Een van deze tradities is het marineren van vis om deze zo te bewaren voor de lange winters. Op zoek naar een heerlijk vis recept met een Zweeds tintje? Heerlijke mosterdsaus voor bij zalm.


IKEA heb ik thuis nagemaakt. Meer ideeën over Zweedse recepten , Ikea en Menu. Heb je een recept van Miss Gingerish gemaakt? Ikea wijdde een heel Pinterestbord aan de lekkerste Zweedse. Miniwraps met gemarineerde zalm en mosterdsaus.


Gravad lax, zalm van Ikea , nu zelf maken volgens het Ikea recept uit het boek Uit koud water. Lekker bij de zalm tijdens het Paasontbijt. Dank je wel voor dit recept. Dit is alweer het derde recept voor de Ikea Foodchallenge.


Eerder maakte ik daarvoor al deze heerlijke . Zaldie maakte ik eerder met payaya (en hier versie 2) en er komt. Op Pinterest kwam ik een foto tegen waar venkel met zalm. De Ikea Foodchallenge is dan misschien voorbij maar de recepten blijven komen . Ikea zet het recept er in plaatjes bij: ui, paneermeel, gehakt en ei.


Heb ooit de kapitale fout gemaakt om een salade met noorse zalm en garnaaltjes te nemen. Staan erg leuke recepten in moet ik zeggen. De welbekende Ikeaballetjes krijgen er ook weer een nieuwe variant bij: zalmballetjes.


Ikea heeft een vegan-ijsje in de maak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts