donderdag 10 september 2015

Matte tegels schoonmaken

Tja mijn moeder en schoonmoeder zeiden het nog zo. Nieuwe badkamer en schoonmaken posts aug. Hoe krijg ik mijn antraciet tegelvloer vlekvrij? Matte of glanzende wandtegels in badkamer posts sep. Meer resultaten van forum.


Keramische tegels schoonmaken doe je zo - ThuisSchoonmaken.

Lees dan dit artikel: keramische tegels schoonmaken doe je zo over. We hebben matte grijze mosa tegels ik wilde het schoonmaken en had hg . Klussen - Ik baal zo van mijn vloer van ongeglazuurde tegels van Mosa. Schoonmaken of dweilen is niet erg, maar dan wil je wel na afloop resultaat hebben. Ja ik had ongeglazuurde mat zwarte tegels.


Het verschilt nogal of je een chique natuurstenen badkamer hebt, een klassiek hoogglans wit of matte keramische tegels. De tegels schoonmaken is een klusje waar je niet altijd aan denkt of waar je nu net geen zin in hebt. Maar voor een frisse badkamer is het . De matte Mosa tegels Terra Maestricht is al jaren een hele populaire .

Wij gaan onze badkamer vernieuwen. Nu hebben wij de keuze tussen wit matte of glanzende (60x30) tegels. Mijn voorkeur gaat uit naar matte tegels , gezien wij.


Iedere tegelsoort vraagt zijn eigen aanpak. Onze schoonmaakexpert Zamarra Kok . De badkamer: je komt er dagelijks, maar toch is het schoonmaken van de badkamertegels een klus die er vaak bij inschiet. Gewoon… omdat je er niet aan.


Wandtegels en vloertegels vragen om verschillend onderhoud. Vloertegels worden gekenmerkt door hun unieke matte uiterlijk. Voeg aan het water een paar druppels(!) schoonmaakazijn of allesreiniger toe. Instructie video: Reinigen van vloer, natuursteen, tegels of plavuizen. Wij hebben een keramische vloer maar een matte uitstraling.


Mosa- tegels hebben een tijdloos karakter en behouden een leven lang hun. Toch kunt u beter niet zomaar ieder schoonmaakmiddel gebruiken. Zojuist heb ik met een spons en pure schoonmaakazijn de vloer.


Knaag Knaag Knaag, we hebben alles uitgezocht en ik blijf me afvragen of matte vloertegels wel zo handig zijn voor t schoonmaken in de . Leer hier hoe je je keramische tegels zelf professioneel kan onderhouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts